Wiedza

Trust Rank - bardzo ważny

Trust Rank 

Parametr bardzo istotny jeśli chodzi o jakość strony z której pozyskujemy linki.

Większość osób polega tylko na Page Rank - co oczywiście też jest dobre - jedno z drugim jest dość ściśle powiązane.

Mianowicie: posiadanie dość dużego zaufania w oczach wyszukiwarek internetowych będzie sprzyjało możliwości wzrostu parametru Page Rank. Brak zaufania będzie nam to utrudniał.

Podczas gdy Page Rank i jego skala od 0 do 10 została opracowana przez twórców Google'a, tak Trust Rank opracowali ważniacy z Yahoo: Jan Pedersen i jego kumple z Uniwersytetu Stanforda - Zoltan Gyongyi i Hector Garcia-Molina.

Głównym celem tego wskaźnika jest wychwytywanie spamu. Filtrowanie milionów stron pod kątem tego, które są na prawdę przydatne dla ludzi a które też są szkodliwe i są tylko dla picu.

Czytaj więcej: Trust Rank - bardzo ważny

Linki dofollow i nofollow

linki dofollow i nofollow

Początkujący w pozycjonowaniu stron muszą poznać zagadnienie linków z atrybutem dofollow oraz tych z atrybutem nofollow jako jedno z podstawowych zagadnień dotyczących tematyki SEO.

Chcąc znaleźć rzetelne wytłumaczenie różnicy pomiędzy tymi dwoma rodzajami linków napotykamy w internecie wiele nieprawdziwych informacji.

Można między innymi wycztać, że linki nofollow nie mają żadnego znaczenie a nawet, że są szkodliwe. Oczywiście to nieprawda. Prawdą natomiast jest, że dofollow są cenniejsze.

Czytaj więcej: Linki dofollow i nofollow

Tworzymy linka

Nie zawsze jest możliwość tylko wpisania adresu strony i podania słowa kluczowego aby utworzyć link.

W sytuacji gdy musimy to zrobić kodem html. Należy wpisać kod:

<a href="adres url strony">nazwa strony</a>

Powstaje wówczas link o nazwie: nazwa strony

W sytuacji gdy nie zależy nam na linku tekstowym, wówczas prosty link wystarczy zrobić tak:

<a href="http://adres url.com"></a>

Jeśli natomiast chcemy ładniejszy link w jakimś kolorku możemy zrobić to następująco:

<a href="/adres url">
<font color="#009900">koci ogon</font>
</a>

Czytaj więcej: Tworzymy linka

Pingwin i Panda

 

Te sympatyczne zwierzątka to nazwy algorytmów wykorzystywanych przez google.

Pozycjonerzy boją się ich aktualizacji, ponieważ po każdej aktualizacji tych algorytmów powstają duże zmiany w wynikach wyszukiwania dla stron niezbyt dobrze pozycjonowanych.

Czytaj więcej: Pingwin i Panda

   
© ALLROUNDER
eXTReMe Tracker